среда, 7. децембар 2011.

Хтјели да их избаце на улицу + видео МРТАВ ЧОВЕК ГОВОРИ

Извор - Глас Српске

БЕОГРАД - У двокреветној соби од двадесетак квадрата, гђе је годинама живјела породица Поњигер, није нађено никакво опроштајно писмо, а умјесто посљедње поруке, полиција је нашла гомилу неплаћених рачуна, док су наводно банци за кредит дуговали око 3.000 марака.


Палко Поњигер (51) и његова супруга Илонка (47) погинули су послије скока са шестог спрата у Батутовој улици у Београду, док је ђечак од три године с тешким повредама још увијек у болници. Здравствено стање ђечака је стабилно.
- Родитељи су лежали мртви, а дете је пузало између њих. И плакало... Било је ужасно. Нисмо знали шта да радимо, коме прво да помогнемо! Срећом, лекари су брзо дошли и одвезли дете. Покушали су да спасу и одрасле, али мушкарац је био мртав, а и она је брзо преминула - рекао је београдским медијима један од полицајаца и сам дрхтећи послије шока који је преживио, који је међу првима дошао на мјесто стравичне трагедије у Батутовој улици, на београдској Звездари.
Извор истраге тврди да је Илонка прва скочила, а кад је видио шта се догодило, Палко је узео у наручје трогодишњег сина и скочио заједно с њим, преносе београдски медији.
Бојана А., познаница породице Поњигер, кроз сузе је медијима рекла да су Палко и Илонка отишли у смрт због биједе и немаштине.
- Пре неколико дана добили су решење о исељењу из собе у самачком хотелу. Сада, усред децембра, с дететом којем су се толико радовали! Молили су да их пусте да макар презиме у тој собици, говорили су да немају где да оду, али нико није хтео да их чује! Искључили су им струју и воду. Њих троје су живели од једне пензије, ако то може уопште да се назове животом - очајна је била Бојана А.
Породична трагедија, у којој су настрадали војни пензионер и његова супруга, "доказ је да је друштво у дубокој кризи", оцијенио је члан Скупштинског одбора за безбједност Мехо Омеровић и поручио да та несрећа не смије остати без одговора. Омеровић је у писаној изјави достављеној Тањугу навео да ће, "ако се покаже тачним да је породица Поњигер морала да напусти војни самачки хотел, војни органи морати да дају тачне одговоре и информације о томе да ли је неко хтео да их избаци на улицу". Према његовим ријечима, сваки дан се прича о великим политичким темама, а обичног човјека нема нигђе.
- Таквим понашањем према угроженим категоријама грађана, себичним односом, огуглали смо на туђе патње, без воље да саслушамо друге и њихове проблеме, да саосећамо с њима. Шта смо урадили за народ? - навео је Омеровић.
Министар одбране Србије Драган Шутановац изјавио је да узрок самоубиства војног пензионера Палка Поњигера није "социјалног карактера". Он је рекао да је Поњигер мјесечно примао 51.000 динара (око 510 евра) и нагласио да ће истрага утврдити "шта се и како догодило".
Палко је поријеклом из села Бингула, крај Ердевика код Шида, док је Илонка родом из Имотског. У браку су били 17 година, а Палко је пензионисани капетан Војске Србије, који је служио у РВ и ПВО. Прошао је и ратиште, служио је на аеродрому Рајловац у БиХ.

Малишан: не боли ме

- Притрчала сам малишану, који је лежао на стомаку и давао знаке живота! Очи су му биле отворене и видела сам да ме прати погледом! Ноге су му биле у неприродном положају, па смо га пажљиво пренели на носила. Било је чудо што је дете било живо, и то с потпуно стабилним дисањем и пулсом - прича др Мирјана Чубрић, која је прва пружила помоћ трогодишњем ђетету.
Малишан је све вријеме био свестан и комуникативан.
- Док смо га носили до санитета нон-стоп сам га нешто запиткивала. Питала сам га: "Срце, да ли те нешто боли?" Одговорио ми је тихо: "Не боли ме". "Хоћеш сокић, јеси ли гладан, хоћеш ли чоколадицу?" Сваки пут би ми рекао да неће. Кад сам га упитала како се зове, ништа није рекао, само је почео тихо да јауче - присјећа се докторка.

МРТАВ ЧОВЕК ГОВОРИ

Палко Поњигер говори о својим проблемима пре смрти.Нико га није добро саслушао,као и остале ветеране што нико не чује.

2 коментара:

  1. Мој бивши муж и ја смо раскинули пре годину и два месеца, а ја сам била у шестом месецу трудноће. Обоје се волимо и то је био шок за мене и заиста ми је сломило срце. Покушао сам да га позовем и обе линије су биле прекинуте. Покушао сам да дођем до њега на друштвеним мрежама, али ме је склонио са њих. Покушао сам да дођем до његових родитеља и они су ми рекли да је њихов син рекао да ме не воли и да не жели да ме види и да не знају шта није у реду. Плакала сам и плакала сваки дан јер сам га много волела. Док се нисам породила и беба није имала годину дана, нисам могла да вратим своју љубав. Опет сам био збуњен. Не знам шта да радим, а остала сам и без посла и немам новца да се бринем о беби. Била сам несрећна у животу па сам плакала сестри и рекла јој свој проблем и рекла да зна за моћну чаролију која је бачена др апатом која јој помаже када није могла да затрудни. Контактирала сам га путем е-поште и он је рекао да ће ми помоћи и рекао ми је да је жена ставила чини на мог мужа и рекла да ће ми помоћи да разбијем чини тако да ће ми се муж заувек вратити и да ће бити мој. За мене је било велико изненађење што се догодило све што је рекао. Муж ми се одмах вратио и рекао ми да му опростим. Хвала вам пуно овом моћном и искреном чаролију. Молим се да ће дуго живети и радити више од свог дивног дела. Ако имате проблем који вас мучи у животу, обратите се овом моћном играчу чаролија! Он ти може помоћи. Неће вас изневерити, можете га контактирати путем гмаил адресе: драпата4@гмаил.цом или преко његовог вибера/вхатсапп-а:(+447307347648)

    ОдговориИзбриши