петак, 25. новембар 2011.

Паук однео ауто ратном војном инвалиду

Извор:Вечерње новости 24.11.2011.

Миленку Пуповцу „паук“ у Панчеву однео ауто јер је паркинг само за Панчевце. Смедеревљанин прети тужбом. Пропис промењен почетком новембра


СМЕДЕРЕВО - Миленко Пуповац, ратни војни инвалид из Смедерева, тужиће одговорне у Панчеву због угрожавања људских и Уставом загарантованих права и слобода, јер му је „паук“ дигао возило с паркинга за инвалиде на основу градске одлуке да се ту могу паркирати само инвалиди из Панчева.

Пуповчева „југо флорида“ постала је почетком октобра плен „паука“ у Улици Светозара Шемића у Панчеву, на месту означеном за инвалиде. Пошто је платио одношење аута, потражио је објашњење.


- Добио сам одговор да сам непрописно паркирао возило јер је то место за инвалиде. Када сам рекао да сам ратни војни инвалид рањен у Хрватској, да имам налепницу на возилу и решење као доказ, љубазно ми је објашњено да то важи само за панчевачке инвалиде. Остао сам шокиран, и то осећање није прошло ни када сам почетком новембра добио исти одговор од Градског већа, које је одбило моју жалбу - каже у неверици Миленко.

У панчевачкој Агенцији за саобраћај за „Новости“ је потврђено да је према одлуци о мирујућем саобраћају из 2010. године, на местима за инвалиде забрањено паркирање возила која немају знак приступачности које издаје ова агенција. Такође наводе да одлука више не важи.

- То су била места за возила инвалида са наше територије, која имају знак приступачности. Увидели смо после притужби грађана да је то проблем. Инвалид је инвалид, где год да је, па смо изменили одлуку. По њој сви који поседују документа и доказе о инвалидитету надлежних органа, других локалних самоуправа или држава имају право да бесплатно паркирају возила на местима за особе са инвалидитетом. То смо први урадили у Србији - правда се Ранко Марчетић, директор Агенције за саобраћај.

Марчетић наводи да ће сада међународни знак за инвалиде бити довољан за паркирање.

Измењена одлука панчевачке власти, која је, иначе, ступила на снагу дан пошто је Миленкова жалба одбијена, није утицала на његов случај.

- Тражим да надлежни утврде зашто мени то право није признато у Панчеву. То је дискриминација, угрожавање Уставом загарантованих права. Потражићу правду на суду и одговор на питање да ли је одлука панчевачких власти била у складу са Уставом ове земље - љут је и даље Пуповац.

“ПАУК“ ОШТЕТИО АУТО

ОСИМ што је морао да плати 10.000 динара за одвожење возила и за таксу на жалбу, Миленко има већу главобољу, јер му је „паук“ оштетио ауто, а проблем је како ће да наплати обештећење.
- „Паук“ тренутно није осигуран. Једна осигуравајућа кућа је раскинула уговор с предузећем „Хигијена“, а процедура код друге куће је у току. Шетају ме данима, трошим новац, иако ни ја ни супруга немамо сталан посао. И све због сумануте идеје о дискриминацији инвалида - каже Пуповац.

Нема коментара:

Постави коментар