субота, 16. новембар 2013.

Капетан Драган: Издао ме Дачић

"Већ седам година сам у затвору у Аустралији због лажне оптужбе Хрватске да сам ратни злочинац. Разочаран сам у државу која ми до сада није пружила никакву помоћ. Гинуо сам за Србију, али су ме сви заборавили. Борим се сам да ме не изруче Загребу. Лежим невин и трунем у затвору, иако ми није ни суђено ни пресуђено".
Овим речима своју исповест почиње Драган Васиљковић (59), познатији као Капетан Драган, из затвора "Силвервотер" код Сиднеја. Капетан Драган каже да ге посебно боли неиспуњено обећање премијера Србије Ивице Дачића.
"Дачић ме је позвао телефоном кад је боравио у Аустралији прошле године. Разговарали смо 15 минута, обећао је да ће Србија учинити све за мене. Деловао ми је искрено. Рекао ми је: "Чим се вратим у Србију, видећу како можемо да ти помогнемо. Издржи, не може ово још дуго да траје". "То ми је дало наду" – каже Кеп, па наставља:
"Међутим, време пролази, помоћ од државе не стиже. Сад се питам за шта сам се борио?! Вратио сам се из иностранства да помогнем Србима. Имао сам каријеру, углед, богатсво, али сам ипак отишао да заштитим народ у Крајини. Држава је помогла хашке оптуженике, али не и мене. Хрватска је озбиљно ушла у ову причу и чини све да ме Аустралија испоручи. Србија ми је окренула леђа", категоричан је капетан Драган.
"Нажалост, за мене рат још траје! Једини сам политички затвореник у Аустралији. Овде сам у затвору с мафијашима и убицама. Две године сам био у самици. Здравље ми је озбиљно нарушено, у ћелији зна да буде и 45 степени! Ухапшен сам због потернице Хрватске о наводним ратним злочинима. Невероватно је да сам био сведок у Хагу, да у то време против мене није покренут никакав поступак", прича Васиљковић, па наставља с подсећањем:
"Кад сам се вратио, у Аустралији сам живео нормално. Онда се појавио текст у новинама како "Аустралијом слободно шета ратни злочинац". Убрзо је стигао и захтев из Хрватске. Иако Аустралија досад није изручивала своје држављане, ипак су донели одлуку да ме испоруче. Очигледно је да је проблем то што сам Србин и што сам унапред осуђен за ратни злочин" – сматра Драган.
Он указује да је Аустралија једна од ретких развијених земаља у којој не постоји декларација о људским правима.
"Овде је могуће да невин човек лежи у затвору седам година без оптужнице, без пресуде или веродостојних доказа. Ипак, не одустајем од борбе. Имам велику подршку моје супруге Наде, брата Киће, породице, пријатеља и српске заједнице у Аустралији. Читам, пишем и свирам гитару у ћелији. Смејем се бар 10 пута дневно"  каже, па додаје.
"Имам пријатеље чак и овде. Живим сваки дан као да је једини. Не носим сат, са зида сам већ одавно скинуо календар"!
"Свима је јасно да мој случај није личне природе и докле год се лично бавим њим, не могу да очекујем велике промене. Мој случај се мора решити на нивоу држава. Неће ваљда дуго, надам се да ћу доживети слободу. Чекам коначну одлуку Федералног суда о мојој судбини", поручује Капетан Драган, затвореник под бројем 396047.
Извор: Наше новине

3 коментара:

  1. Brate Srbine,nista cudno sto te je izdalo to debelo govedo on je izdao i svog tatu Slobodana Milosevica koji ga je i stvorio a da neizda tebe i drzavu Srbiju i nas narod! Da ikako mogu podelio bih sa tobom i sa nasim ljudima(herojima) koji su nepravedno po belosvetskim kazamatima logorima kojima se sudi za ratne zlocine,podelio bih patnju jer znam sta ste radii i za sta ste se borili kao i ja sto sam! Veliki pozdrav za tebe i hrabro se bori za sebe jer u Srbiji vec dugo vladaju izdajnici Srbije i Srpskog naroda! Neka nam je dragi Bog na pomoci!

    ОдговориИзбриши
  2. ПОБЕДНИК Блаженопочившем Небојши М. Крстићу Нису вам рекли, племеном трговци, да Небески слуга не познаје мрење сад гледајте, кратковиђа просци, како Господ твори Рабу Вазнесење. Плачите, пострадања оци, у наручју Непостидне бди и сакријте лице небивала творци Небесима блиста симбол победни. Стражите, ждрали непокајни, ви, који сте брата за жртву принели, стражите бољари, поражени Знамен Господњи уздижемо ми. Бошко Р. МАРИНКОВ
    Од: Богдан Спасић bogdan knezevicчетвртак, 08 децембар, 2011
    "Spoznaćete Istinu, i Istina će vas osloboditi" Jevanđelje po Jovanu 8:32 Naseg brata u Hristu Nebojsu M.Krstica osnivaca Otacastvenog pokreta Obraz, ubili su bivsi pripadnici crvenih beretki odani Jovici Stanisicu Franku Simatovicu i Nenadu Stankovicu generalnom distrbuteru kirbija za balkan.Kirbi je u vlasnistvu Vorena Bafeta Sorosevog ortaka u udruzenom zlocinackom poduhvatu protiv Srbije i Srbskog naroda. Ovi zlocinci su trgovali heroinom,ubili mnogo ljudi ukljucujuci i premijera Srbije. 04. 12. 2011.



    Преузето са: http://srb-obraz.blogspot.com/2011/12/10.html#ixzz2j1GYpRtT

    ОдговориИзбриши
  3. здраво свима, овде сам да поделим мало сведочанства. Моје име је Наоми Самуел, имам 40 година, удала сам се са 31, имам само једно дете и живела сам срећно до краја живота. После годину дана брака мој муж је постао тако чудан и не разумем баш шта се дешава, он је препун од куће до друге жене, толико га волим да и не сањам да ћу га изгубити, дајем све од себе да будем сигуран муж ми се враћа, али све без помоћи, плачући и плачући тражећи помоћ, причала сам о томе са његовом породицом али нисам добила одговор. Тако је моја најбоља пријатељица Ана Јоһансон обећала да ће ми помоћи. Причала ми је о човеку по имену др Апата, рекла ми је да је он велики човек и прави човек коме се може веровати и да нема никакве везе са љубавним проблемима које не може да реши и рекла ми је како је помогао безбројним људима у обнављању њиһовог односа. Био сам заиста убеђен, брзо сам контактирао његову имејл адресу, драпата4@гмаил.цом или његов ВһатсАпп/вибер са тим бројем (+66 81 302 8552). Објаснио сам му све своје проблеме, рекао ми је да не морам да бринем да ће сви моји проблеми бити одмаһ решени. Рекао ми је шта да радим да вратим мужа, а ја сам то рекла, рекао је да ће се после 3 дана мој муж вратити и почети да моли, и то се заиста догодило како је рекао, била сам веома изненађена, то је тако невероватно. Слава нашег односа са Богом је сада веома блиска и обоје живимо срећно до краја живота. Ако наиђете на сличан проблем, одмаһ га контактирајте и решите проблем једном заувек. И ја сам живи сведок

    ОдговориИзбриши