среда, 6. новембар 2013.

ХАПСЕ СРПСКЕ БОРЦЕ, А ШИПТАРСКИМ ЗЛОЧИНЦИМА ПРАВЕ “ДРЖАВУ”

РЕЖИМСКА “ПРАВДА”- ХАПСЕ СРПСКЕ БОРЦЕ- А РАТНИМ ЗЛОЧИНЦИМА ИЗ УЧК ПРАВЕ “ДРЖАВУ”


Проширена оптужница за ратне злочине на Косову

Специјални суд у Београду проширио је оптужницу против Топлице Миладиновића, команданта 177. редовне јединице Војске Југославије (ВЈ), теретећи га да је издао наређење за два напада на села са циљем да се присилно измести албанско становништво са тог подручја.

Измењеном оптужницом, Тужилаштво за ратне злочине у Београду терети бившег команданта Војске Југославије Топлицу Миладиновића да је 1999. године издао наређење за нападе на четири села на Косову у којима је убијено најмање 100 албанских цивила.

У предмету против једанаесторице оптужних за убиство најмање 100 косовских Албанаца почињена у пролеће 1999. године у селима Захач, Павлан, Љубенић и Ћушка, Специјални суд у Београду проширио је оптужницу против Миладиновића, команданта 177. редовне јединице Војске Југославије (ВЈ), теретећи га да је издао наређење за два напада на села с циљем да се присилно измести албанско становништво с тог подручја.

- Прву наредбу издао је дана 1. априла 1999. за напад на цивилно становништво албанске националности које је живело у селу Љубенић, а другу издао дана 14. маја 1999. за напад на цивлино становништво албанске националности у селима Ћушка, Павлан и Захач, све у општини Пећ – наведено је у новој оптужници.

У претходној верзији, Миладиновић није био оптужен за напад на Љубенић.

Предмет против бивших припадника 177. јединице ВЈ-а, Територијалне одбране и интервентне јединице такозваних “Шакала” тренутно је највеће суђење за ратне злочине које се води пред судом у Београду.

Тужилаштво за ратне злочине Србије сматра Миладиновића, Срећка Поповића, Славишу Кастратовића, Бобана Богићевића, Радослава Брновића, Вељка Корићанина, Абдулаха Сокића, Милојка Николића, Синишу Мишића, Дејана Булатовића и Ранка Момића одговорним за убиства, пљачке и протеривање већег броја Албанаца са подручја око Пећи током сукоба са Ослободилачком војском Косова (ОВК).

У проширеној оптужници Мишић је окривљен и за учешће у стрељању цивила у Љубенићу, где је убијено најмање 43 особе, и незаконито присвајање возила марке Тојота у селу Ћушка. Такође, Сокић је оптужен за убиство две особе у Ћушкој.

У новој оптужници помињу се имена још петоро људи – Ненада Лекића, Владана Крстовића, Лазара Павловића, Милана Ивановића и Предрага Вуковића – против којих Тужилаштво води истрагу под сумњом да су учествовали у нападима.

Крстовић, командант српске Жандармерије, ухапшен је у мају ове године под сумњом да је починио ратне злочине, али је пуштен дан касније. Лекић, Крстовић, Павловић и Ивановић, са изузетком Вуковића који је у бекству, биће позвани као сведоци на преосталим рочиштима.

Тужилаштво је одустало од оптужбе против Видоја Корићанина и Зорана Обрадовића.

Процес за злочине у селима Ћушка, Павлан, Захач и Љубенић траје већ три године, али се, према речима председавајућег судије Снежане Николић Гаротић, завршне речи очекују до краја ове године.

Суђење ће се наставити 25. новембра.

facebookreporter/Izvor: balkaninsight.com

1 коментар:

  1. здраво свима, овде сам да поделим мало сведочанства. Моје име је Наоми Самуел, имам 40 година, удала сам се са 31, имам само једно дете и живела сам срећно до краја живота. После годину дана брака мој муж је постао тако чудан и не разумем баш шта се дешава, он је препун од куће до друге жене, толико га волим да и не сањам да ћу га изгубити, дајем све од себе да будем сигуран муж ми се враћа, али све без помоћи, плачући и плачући тражећи помоћ, причала сам о томе са његовом породицом али нисам добила одговор. Тако је моја најбоља пријатељица Ана Јоһансон обећала да ће ми помоћи. Причала ми је о човеку по имену др Апата, рекла ми је да је он велики човек и прави човек коме се може веровати и да нема никакве везе са љубавним проблемима које не може да реши и рекла ми је како је помогао безбројним људима у обнављању њиһовог односа. Био сам заиста убеђен, брзо сам контактирао његову имејл адресу, драпата4@гмаил.цом или његов ВһатсАпп/вибер са тим бројем (+66 81 302 8552). Објаснио сам му све своје проблеме, рекао ми је да не морам да бринем да ће сви моји проблеми бити одмаһ решени. Рекао ми је шта да радим да вратим мужа, а ја сам то рекла, рекао је да ће се после 3 дана мој муж вратити и почети да моли, и то се заиста догодило како је рекао, била сам веома изненађена, то је тако невероватно. Слава нашег односа са Богом је сада веома блиска и обоје живимо срећно до краја живота. Ако наиђете на сличан проблем, одмаһ га контактирајте и решите проблем једном заувек. И ја сам живи сведок

    ОдговориИзбриши