среда, 3. јул 2013.

Пешачио од Бањалуке до Косова

Мирко Мајкић прешао је пешке пут од Бањалуке до Зубиног Потока, са циљем да посети сународнике. На пут је кренуо 7. јуна, а у Зубин Поток стигао је 25. јуна.

Мирко Мајкић
БАЊАЛУКА - Мирко Мајкић прешао је пешке пут од Бањалуке до Зубиног Потока, са циљем да посети сународнике и, како је рекао, да их уз помоћ Бога охрабри да остану на својим српским огњиштима. Мајкић је на пут кренуо 7. јуна, а у Зубин Поток стигао је 25. јуна.

- На овај пут сам пошао са великим емоцијама и пресретан сам што сам видео свој народ на Косову и Метохији, али и тужан због небриге међународне заједнице и срамног односа према њему - рекао је Мајкић новинарима испред Храма Христа Спаситеља по повратку у Бањалуку.

Мајкић је додао да је на путу до Зубиног Потока спавао у манастирима и код људи добре воље, а на циљу у Зубином Потоку дочекали су га председник Скупштине општине Славиша Ристић, који му је уручио признање, као и велики број грађана.

Мајкић је оценио да је стање на Косову и Метохији лоше, јер Срби и даље држе ноћне страже и чувају породице и имања од албанских екстремиста.

- На прелазу Јариње дочекала ме је Косовска полиција и нису ми дали да пређем, нису ми тражили ни документа, али нисам прошао, јер сам на себи имао српску мајицу. Потом су по мене дошли Срби и дошао сам алтернативним путевима до Зубиног Потока - рекао је Мајкић.

Он је апеловао да власти Србије помогну свом народу на Косову и Метохији, а Срби из Републике Српске и Србије да легално улазе у своју земљу.

- Апелујем на народ из Републике Српске да се моли за спасење свог народа на Косову и Метохији - поручио је Мајкић.

Новости


Нема коментара:

Постави коментар