уторак, 1. мај 2012.

ВЕТЕРАНИ!!! СВИ ПОД ЈЕДАН БАРЈАК.


Ми ветерани шта мислимо, то изгледа није никоме битно, а посебно политичарима.
Једноставно је и просто, десетковани смо као ратници, деградирани као људи.
За многе изгледа да људи и нисмо.

Ја само постављам једно питање: ГДЕ СУ НАША ЉУДСКА ПРАВА???

Ми многима не требамо, можда опет мало политичарима сад, да се “огребу” за неколико гласова. Сад нас као подржавају, а после “ко вам је крив, што сте ратовали” Као да смо ми рат измислили.

Само сами себи можемо помоћи. Како? Ако се ујединимо, без политике и предрасуда, већ сложно и братски... Па ваљда смо једна "војска" један народ.

Било би добро када би ова идеја о дану ратних ветерана на Видовдан, заживела и као дан свих српских ветерана, ратова од 1990 до 1999, како у Србији тако и ван ње. Треба питати браћу из Републике Српске шта мисле о томе и ко зна можда они покрену питање и дају пример осталима како треба радити, без политике наравно.

Ако не можемо да се окупимо око ове идеје о обележавању Дана Ветерана сваког Видовдана, ја бих волео да неко предложи неку идеју која ће нас "коначно" ујединити.

Даће Бог да ветерани уједине своја "мишљења", па да видимо ко је Вера, а ко невера.

БЕЗ УЈЕДИЊЕЊА НЕМА НАМ СПАСЕЊА.
ЖИВЕЛА СРБИЈА! ЖИВЕЛИ БРАЋО ВЕТЕРАНИ!

Ненад Станић.

Нема коментара:

Постави коментар