субота, 14. јун 2014.

Чешки посланик: Косово је Србија!

Пратио сам одлуке наше Владе, а пратио сам и развој у међународним односима, ништа ново се није догодило, Косово не постоји, рекао је Јарослав Фолдине, парламентарац владајуће Чешке социјалдемократске партије.

Јарослав Фолдина, посланик владајуће Чешке социјалдемократске партије, у току расправе о предлогу Владе Чешке Републике о „Споразуму између Чешке и Косова о избегавању двоструког опорезивања“, изјавио је да је „Косово Србија“.

Након што је добио реч у Доњем дому чешког парламента Фолдина је рекао:

„С обзиром на то да је протекло извесно време од последње расправе, пратио сам одлуке наше Владе, а пратио сам и развој у међународним односима. Ништа ново се није догодило. Као што сам и констатовао, 2008. године је била донета Резолуција чешког парламента, која је јасно рекла да никаква држава Косово не постоји. Драго ми је да су се колеге у претходној дискусији позивале на Резолуцију чешког парламента у односу према Криму. Сутра бисмо овде могли да расправљамо о Луганској Републици, или о некој другој републици. Да не бисмо упрљали руке, препоручујем да се ова расправа одложи и прекине. Ништа се није променило, Косово не постоји! Резолуција је и даље важећа, Косово је Србија, даме и господо„, закључио је Фолдине.

Курир

"Дан Ветерана - Видовдан"


Нема коментара:

Постави коментар