субота, 6. децембар 2014.

Ратни ветеран нашао торбу с 3.500 евра и вратио је власнику

НИШ - Још има поштених људи: ратни ветеран без ногу Сулиман Шакировски из Ниша пронашао је и вратио торбу са око 3.500 евра, иако преживљава од туђе милостиње.

Сулиман Шакировски
У томе му је помогао Сретен Лалић, бивши радник МИН-а који за хлеб зарађује продајући пертле у Обреновићевој улици. Власник торбе бугарски држављанин Тодор Г. као награду за племенити чин дао им је – по 10 евра!

- Видео сам како су неки људи заборавили торбу на клупи у Обреновићевој улици. Дошао сам до клупе колицима и узео торбу да је неко не би украо. Нисам је отварао да видим шта је унутра али сам одмах замолио приатеља Сретена, продавца пертли да оде до полиције и пријави шта сам пронашао јер ја видим само на једно око и не могу да телефонирам. Када је дошао полицајац, предао сам му торбу и тек тада сам сазнао да је и њој било око 3.500 евра у еврима, левима и денарима, каже Шакировски.

Он каже да новац не би узео, и да је знао да је у торби.

-Туђе никада ништа нисам узео иако сам сиромашан. Као резервиста војске прошао сам сва ратишта у бившој Југославији. Као последица тога, јавила се шећерна болест и проблем са циркулацијом па су ми ампутирали обе ноге. Имам пензију од око 10.000 динара и примам туђу негу и помоћ, али су то једини приходи за седмочлану породицу. Не просим, али када ме виде људи да немам обе ноге, сами ми дају некад неку пару па некако преживљавамо. Сам туђе никада не бих узео, паре дођу и оду, част остаје, каже Сулиман који је уз сву муку са ногама и слеп због катаракте на једном оку и има троструки бајпас на срцу.

Лалић, некадашњи радник МИН-а истиче да није примио плату 36 месеци, али да ни њему не би пало на памет да узме туђе паре.

-Немам посао, три године сам без плате али преживљавам поштеним радом – продајем пертле у Обреновићевој улици. Када ми је Сулиман рекао да је нашао торбу, одмах сам отишао до полиције и пријавио да неко дође да је преузме.
Полицајац који је отворио торбу видео је да има доста евра, лева и денара. Направљен је записник а свака новчаница је пописана по серијским бројевима. Власник торбе нам је дао по 10 евра. Нисмо ми то због пара урадили, исто би смо поступили и без награде - каже Лалић.

Бугарски држављанин Тодор Г. је послом боравио у Нишу. Када му је полиција јавила да је торба нађена са све новцем био је пресрећан. Имао је велику срећу да су је нашли поштени људи.

Кредитна картица

У торби се осим новца налазила и крединта мастер картица „Рајфајзен банке“, лична карта бугарског држављанина, возачка дозвола и свежањ кључева. Да је завршила у погрешним рукама, њен власник би сигурно имао већу штету него што је новчана.

Новости

"Дан Ветерана - Видовдан"


Нема коментара:

Постави коментар